ایرانسل ماه رمضان

بسته هدایا و خدمات ویژه ماه رمضان ایرانسل
مهلت استفاده از مجموع شارژ شگفت انگیز 30 درصدی فوق، تا 24 ساعت پس از فعال‌سازی تعیین شده و مانده حساب نیز در هر لحظه، با شماره‌گیری کد دستوری #8*141* قابل مشاهده است.
اپراتور دوم از عرضه بسته هدایا و خدمات ویژه ماه مبارک رمضان خود، شامل شارژ شگفت انگیز 30 درصدی، طرح تعرفه مهتاب، محصولات و خدمات ارزش افزوده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، تمامی مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل که در طول ماه مبارک رمضان سیم‌کارت خود را از طریق کد دستوری ویژه # رمزشارژ*146* شارژ کنند، از 30 درصد شارژ داخل شبکه بیشتر در همان روز بهره‌مند خواهند شد.

مهلت استفاده از مجموع شارژ شگفت انگیز 30 درصدی فوق، تا 24 ساعت پس از فعال‌سازی تعیین شده و مانده حساب نیز در هر لحظه، با شماره‌گیری کد دستوری #8*141* قابل مشاهده است.

رمضان امسال، تمامی مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل می‌توانند با پرداخت 2000 ریال و فعال‌سازی طرح مهتاب ایرانسل، از طریق کد دستوری #3*6*3*555* به مدت 30 روز، از 14 درصد تخفیف در مکالمه‌های داخل شبکه در بازه زمانی ساعت 21 تا 8 صبح و 21 درصد تخفیف در مکالمه با خطوط تلفن ثابت در تمامی ساعات بهره‌مند شوند.

براساس این گزارش، تعرفه مکالمه مشترکینی که نسبت به فعال‌سازی طرح مهتاب ایرانسل اقدام می‌کنند، برای هر دقیقه مکالمه با خطوط تلفن ثابت، در تمامی ساعات، 669 ریال و برای هر دقیقه مکالمه با سایر مشترکین ایرانسل، در بازه زمانی ساعت 21 تا 8 صبح، 535 ریال و در باقی ساعات، 669 ریال و برای هر دقیقه تماس با مشترکین سایر اپراتورها، 929 ریال محاسبه خواهد شد.

مشترکین ایرانسل برای برقراری تماس با سایر مشترکین ایرانسل، در هر جای ایران، هیچگونه هزینه جابجایی پرداخت نمی‌کنند و در هر جا که باشند، تحت پوشش تعرفه یکسان خواهند بود.

از سویی دیگر، کلیه متقاضیانی که از ابتدای ماه مبارک رمضان، اقدام به خرید و فعال‌سازی سیم‌کارت اعتباری ایرانسل کرده و سیم‌کارت خود را تا پایان شهریور 92، حداقل 100هزار ریال شارژ کنند، در قرعه‌کشی یک دستگاه خودروی BMW Z4 شرکت داده خواهند شد.

مشترکین جدید، در 30 روز اول فعال‌سازی سیم‌کارت خود، به ازای هر بار شارژ حداقل 20هزار ریالی، از 25 درصد اعتبار هدیه 5 روزه نیز برخوردار خواهند شد.

همچنین، در رمضان امسال، به هفت نفر از مشترکینی که نوای پیشواز مذهبی خریداری کنند، به قید قرعه 30 میلیون ریال کمک هزینه سفر زیارتی به مشهد مقدس اهدا خواهد شد. دریافت فهرست این آهنگ‌های پیشواز مذهبی با ارسال یک پیامک بدون متن به شماره7878 ممکن است.

اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات ویژه ماه مبارک رمضان ایرانسل، در وبسایت رسمی این شرکت به نشانی www.irancell.ir قابل مشاهده است. ادامه خواندن “ایرانسل ماه رمضان”

توجیه اتهام عشرین دولارا MTN

توجیه اتهام عشرین دولارا MTN
توفیر شحن مباشر عشرین دولارا تفضیل http://mtniran.ir تجربه الموقع.
Sharzhmstqym عشرین دولارا لشراء عشرین دولارا MTN MTN تهمه مباشره لاستخدام الموقع.

Direct charging twenty dollars MTN

Direct charging twenty dollars MTN
Providing direct charging twenty dollars preference http://mtniran.ir site experience.
Sharzhmstqym twenty dollars to buy twenty dollars MTN MTN direct charge to use the site.

شارژ مستقیم بیست هزار تومانی ایرانسل

شارژ مستقیم بیست هزار تومانی ایرانسل

تهیه شارژ مستقیم بیست هزار تومانی ایرانسل را با سایت http://mtniran.ir تجربه کنید .

جهت خرید شارژمستقیم بیست هزار تومانی ایرانسل از سایت شارژ مستقیم بیست هزار تومانی ایرانسل استفاده نمائید .

MTN direct charging twenty dollars

MTN direct charging twenty dollars
MTN provides direct charging twenty dollars http://mtniran.ir experience with the site.
Direct charging twenty dollars to buy MTN MTN direct charge to use the site.

MTN المباشر شحن عشرین دولارا

MTN المباشر شحن عشرین دولارا
یوفر MTN المباشر شحن عشرین دولارا تجربه http://mtniran.ir مع الموقع.
توجیه اتهام عشرین دولارا لشراء MTN MTN تهمه مباشره لاستخدام الموقع.

شارژ مستقیم ایرانسل بیست هزار تومانی

شارژ مستقیم ایرانسل بیست هزار تومانی

تهیه شارژ مستقیم ایرانسل بیست هزار تومانی را با سایت http://mtniran.ir تجربه کنید .

جهت خرید شارژ مستقیم ایرانسل بیست هزار تومانی از سایت شارژ مستقیم ایرانسل استفاده نمائید .